Tea for Two Cake stand- Alice in Wonderland


This is my cake stand, as many of you already might know.
My inspiration has been Alice in Wonderland and the rabbit Alice follows down the rabbit hole. It is in pewter and I am trying to get some kind of production going.

I am selling them now for £120 and if you are interested please e-mail me on malin.ohlsson@gmail.com. It might be too late to get some for Christmas but I will try my best if you get in touch with me asap.

Här är mitt Alice i Underlandet kakfat, som de flesta säkert redan har sett förut.
Jag inspirerades av kaninen som Alice följer ner i kaninhålet. Fatet är gjort i tenn och just nu försöker jag få igång någon slags produktion av det. Det kostar 1300 kr och jag tar nu upp intresseanmälningar. Jag kan vara för sent ute att ha några färdiga till jul men jag ska försöka mitt allra bästa om det är till de ni vill ha dem. 
E-maila mig på malin.ohlsson@gmail.com


Photo: Paul Wilkinson